Czas czytania: 3 minuty
Sephora Trend Report wiosna’24 przyciągnęło do Westfield Arkadia w Warszawie tłumy pasjonatów makijażu, pielęgnacji i najnowszych trendów. Przez 3 dni – od czwartku do soboty każdy odwiedzający oddać się mógł przyjemności ich testowania, odkrywania i eksperymentowania, a także wziąć udział w bezpłatnych masterclass z twórcami internetowymi i ekspertami beauty.
 
Podczas czwartkowego otwarcia Sephora Trend Report makijażystki Sephora zdradziły tajniki 3 wiodących trendów w makijażu wiosna’24, a obecni goście specjalni oraz eksperci partnerskich marek zaprosili na swoje masterclass, które przygotowali specjalnie dla uczestników wydarzenia.
 
 
Wszystkie 3 wiodące trendy w makijażu przetestować można było na sobie pod okiem ekspertów Sephora w specjalnej strefie Makeup Lab:  
  • Ballerina skin, której delikatność i elegancja sprawiły, że wielu z odwiedzających zapragnęło eksperymentować z subtelnością wyróżniającego ten trend, pudrowego różu.
  • Nie zabrakło też fanów Pop of eye color, w którym kropkę nad i stawia zdecydowany akcent kolorowego eyelinera. 
  • Monochromatic brown look, to propozycja dla tych, którzy podążając za trendami wiosny’24, chcieli nadać swojemu wyglądowi nowego, ponadczasowego charakteru.
Sprawdź jak wykonać krok po kroku każdy z trendów w video-tutorialach na Sephora blogmakijaz.pl
Strefy pełne bezpłatnych usług okazały się prawdziwym rajem dla wszystkich, którzy pragnęli zadbać o swoje ciało i wiosenny nastrój. We Fragrance Lab można było zapoznać się z zapachami na nowy sezon, w tym oferowanymi przez takie marki jak LoeweCarolina Herrera czy Lancome i udać się w wirtualną podróż po świecie zapachów. 
 
Skincare Lab przyciągnęło tych, którzy chcieli zgłębić tajniki nowoczesnej pielęgnacji, korzystając między innymi z analizy stanu skóry Skin Diagnosis. W strefie tej pod okiem ekspertów skincare poznać można był również nowości marek takich jak: ByomaErborian oraz premiery tej wiosny – pielęgnację od Dr. Dennis Gross i Glow Recipe
 
Hair Lab, współtworzony z markami AVEDADyson i Bumble and bumbleLoreal Kerastase i Redken, był miejscem, gdzie można było zasięgnąć porady stylistów oraz wypróbować najnowsze trendy wiosennego sezonu: High shine hair, Cool girl vawes lub 90’s blow out.
 
Sephora Trend Report było też okazją do wzięcia udziału w inspirujących i pełnych wiedzy masterclass, którepoprowadzili wiodący eksperci ze świata beauty. Uczestnicy mieli okazję spotkać się z takimi osobowościami jak: Martyna Grzenkowicz (@peachee.me), Alicja Śliwowska (@dr_scura), Weronika Białek (@veronikabialek), Dominika Krzyszkowska (@krzyszkowska), Karolina Sobańska (@karolinasobanska) i Dominika Chrościelska (@mikachr), które dzieliły się swoimi trickami i wskazówkami z zakresu pielęgnacji i makijażu. Z uczestnikami wydarzenia spotkali się podczas masterclass również eksperci marek Charlotte TilburyFenty Beauty, Givenchy, Hourglass LancomeSisley i YSL., a wśród nich m.in. Ewelina Krasoń (@ewelinakrason), Klaudia Jóźwiak (@klaudia_jozwiak_makeup) oraz Adam Sidwel.
 
Dla osób śledzących to, co najbardziej trenduje w social mediach, Sephora przygotowała specjalną strefę, w której przetestować można było wiralowe produkty z TikTok marek takich jak: r.e.m. beautyFenty BeautyCharlotte TilburyDrunk ElephantSol de JaneiroRare Beauty, a także nową hot markę w ofercie Sephora – House Labs oraz przedpremierowo – Valentino Makeup.
 
Całe wydarzenie przesiąknięte było angażującą zabawą – od zbierania pieczątek przy odwiedzaniu poszczególnych stref, aż po wymianę ich na bezpłatne prezenty od partnerskich marek.
Trend Report okazało się nie tylko doskonałą okazją do eksploracji najnowszych trendów w makijażu i pielęgnacji, ale również miejscem, gdzie pasjonaci beauty mogli spotkać się i podzielić swoją wiedzą oraz przepisami na piękny sezon wiosna 2024.  
 
Źródło: Materiały prasowe