-W tym roku obchodzimy 25 urodziny SEPHORA w Polsce. Przez wszystkie te lata Sephora nieustająco inspiruje – to jedna z ulubionych destynacji wszystkiego co najgorętsze i najbardziej trendy w świecie kosmetyków, to miejsce dla wszystkich osób kochających odkrywanie, testowanie, eksperymentowanie, zwłaszcza dla grupy młodszej generacji Z. Między innymi dlatego zbudowaliśmy wokół marki ogromną społeczność – są to osoby zarówno z pokoleń wkraczających dopiero w dorosłość, jak i te, które są z nami od ponad dwóch dekad. Przy tej wyjątkowej okazji dziękujemy wszystkim, którzy dołączyli do nas przez te dwadzieścia pięć lat i zapraszamy do wspólnego celebrowania. Przygotowaliśmy wiele wyjątkowych urodzinowych niespodzianek – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna SEPHORA PAC. -Rocznica skłania nas również do pewnego podsumowania. SEPHORA jako pierwsza dała Polakom możliwość swobodnego testowania luksusowych kosmetyków. W każdym roku nasze klientki odkrywają premiery wyjątkowych marek, dostępnych tylko w SEPHORA, takich jak Fenty Beauty, Glow Recipe czy HausLab by Lady Gaga. Nieustannie zachęcamy Polki do odnajdywania swojego stylu piękna oraz odważnego wyrażania siebie – a to wszystko przy solidnej dawce zabawy i edukacji kosmetycznej – dodaje Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska i Czechy.