Pupa jak marzenie, te ćwiczenia są skuteczne!

0
1852

Zaokrąglone jędrne pośladki są Twoim marzeniem, chciałabyś móc prezentować się seksownie w obcisłych jeansach? Zacznij wykonywać przedstawione poniżej ćwiczenia a Twoje pośladki powędrują w górę, ujędrnią się i będą się prezentować zniewalająco.

1.Stary i dobrze znany przysiad

Podejmij wyzwanie przysiadowe! Rób przysiady codziennie, zacznij od 50 przysiadów, stopniowo zwiększaj ilość. Kiedy dojdziesz już do 100, zwiększ obciążenie np. poprzez dodanie 2 butelek z wodą trzymanych w dłoniach. Możesz zainwestować w profesjonalną sztangę lub ciężarki.

Pamiętaj! Nogi rozstaw na szerokość bioder, w trakcie przysiadu kolana nie powinny wychodzić poza linię stóp a plecy powinny być wyprostowane.

2.Unoszenie nóg w podporze przodem

Przyjmij pozycję klęku podpartego, zadrzyj piętę prawej nogi do góry, energicznie unoś nogę napinając mięsień pośladka zrób 20 powtórzeń i zmień nogę. Wykonaj 2 serie.

Zostań w pozycji klęku podpartego, wyprostuj prawą nogę i unoś do góry mocno zadzierając i przytrzymując nogę pulsującym ruchem chwilę w górze. Wykonaj 20 powtórzeń, zmień nogę. Wykonaj 2 serie ćwiczeń.

  1. Wypady nóg do przodu

Rób na przemiennie wypady nóg raz prawą raz lewą nogą, napinając przy tym pośladki. Przytrzymuj ciało w pozycji z ugiętymi kolanami i wykonuj pulsacyjne ruchy przez ok. 3 sec. Wykonaj 10 powtórzeń na każdą nogę po 2 serie.

4.Połóż się na prawym boku, unoś nogę góra-dół 20 razy napinając przy tym mięśnie pośladków, następnie przód-tył 20 powtórzeń. Zmień stronę. Ćwiczenia wykonuj w 2 seriach.

Powyższe ćwiczenia wykonywane regularnie, sprawią, że w przeciągu kilku tygodni Twoje pośladki zyskają ponętny wygląd. Pamiętaj aby zwiększyć efektywność ćwiczeń włącz wysiłek fizyczny do codziennego planu dnia np. zamiast windą wejdź po schodach, zamiast jechać samochodem wybierz spacer. Na zachowanie szczupłej i zgrabnej sylwetki wpływ ma również dieta, nie zapominaj o zdrowych i zbilansowanym posiłkach.