Najnowsze trendy, produkty i zabiegi, kilkaset firm i marek oraz tysiące profesjonalistów pod jednym dachem. Warszawskie Targi Beauty Forum to dla zainteresowanych pielęgnacją i podkreślaniem urody wydarzenie, którego nie można przegapić. Zaprezentowali się tam najwięksi giganci z branży kosmetycznej.

W przedostatni wrześniowy weekend Centrum Targowo-Kongresowe Global Expo zamieniło się w najważniejszy punkt na mapie beauty w Polsce. Były szkolenia, mistrzostwa i konkursy, a przede wszystkim okazja, by zapoznać się z ofertą wiodących producentów kosmetyków.

Na stoisku Golden Rose, marki uwielbianej przez miłośniczki kolorowych produktów do makijażu, można było nie tylko porozmawiać o trendach na najbliższy sezon, ale też odwiedzić trzy różne strefy. Niezależnie od tego czy trafiło się do części poświęconej dobieraniu podkładów, malowania ust czy stylizacji brwi, zawsze była okazja, by poradzić się wizażystek firmy.

Specjalistki Golden Rose doradzały w doborze kolorów, podpowiadały jaki makijaż wybrać i wyjaśniały które kosmetyki najlepiej się sprawdzą w jego przygotowaniu. Znały odpowiedzi na nawet najtrudniejsze pytania gości.
Uwagę odwiedzających stoisko Golden Rose przykuwały także bestsellery firmy, czyli najbardziej znane i lubiane pomadki, podkłady i kosmetyki do brwi z oferty marki. Winylowy błyszczyk do ust o wysokim połysku Vinyl Gloss High Shine Lip Gloss, korektor o właściwościach ultrawygładzających – HD Concealer czy długotrwała konturówka do brwi Longstay Precise Browliner potwierdziły w trakcie imprezy swoją jakość i klasę.


Nie zabrakło również najnowszej, gorącej serii Nude Look Golden Rose, która perfekcyjnie nadaje się do stworzenia tak teraz modnego make-up no make-up. Zestaw dający efekt naturalnego makijażu podbił serca wielu miłośniczek świata beauty.

Źródło: Materiały prasowe