Bartek Sadowski stanął za obiektywem zdjęć promujących nową kolekcję marki Urban Legend “Rise”. – Stawiamy na naturalność, swobodę i romantyczny klimat – mówi Magdalena Urban, pomysłodawczyni sesji oraz założycielka Urban Legend.

Skąd pomysł na nazwę “Rise”? Marka nieustannie się rozwija. Pierwsza kolekcja miała premierę równe 2 lata temu. Od tego momentu brand rośnie w siłę. Nazwy poszczególnych kolekcji nie pozostają bez znaczenia: Explore (odkrywaj), Create (twórz), Dream (marz) – opisują stopniowe budowanie rynkowej pozycji Urban Legend.

Najświeższa propozycja od polskiej marki to niezwykle seksowne kostiumy kąpielowe – w wersji jednoczęściowej oraz bikini. Głównym motywem przewodnim kolekcji “Rise” jest wolność połączona z wakacyjną nostalgią. Lokalizacja sesji nie została wybrana przypadkowo – piękne rejony Warmii, krainy polskich jezior, to miejsce obecne w radosnych wspomnieniach z dzieciństwa wśród wielu Polaków. Fotografie analogowe to ukłon w stronę odpoczynku od social media i życia chwilą. Najmłodszy aparat wykorzystany podczas sesji zdjęciowej miał 20(!) lat.

– Sesja przedstawia wakacyjny wypad poza miasto dwóch bliskich przyjaciółek. Są naturalne, nieskrępowane normami społecznymi, beztroskie. Robią to, na co mają ochotę. Nie potrzebują biletu na Bali, aby dobrze się bawić. Doskonale odnajdują się przy jeziorze nieopodal miasta. Takie miejsca jak Warmia i Mazury odchodzą coraz częściej w zapomnienie. Natura wywołuje pozytywne skojarzenia, pozwala odciąć się od codziennych zmartwień oraz naładować baterie, bez otoczenia ogromnej ilości turystów. Warto dodać, że nasze fotografie tradycyjnie są pozbawione jakiegokolwiek retuszu. Nieustannie dzielimy się z odbiorcami naszą wizją body positive – dodaje Magdalena Urban.

Body positive według Urban Legend Brand to przede wszystkim naturalność. Nie chodzi o faworyzowanie żadnego typu sylwetki. Najważniejsze jest to, aby czuła się dobrze sama ze sobą i podejmowała takie decyzje odnośnie swojego wyglądu, które sprawiają, że czuje się szczęśliwa.

Dziewczyny #urbanlegendbrand są pewne siebie i optymistycznie nastawione do świata. To miłośniczki podróży oraz aktywnego życia, które dążą do realizacji marzeń oraz osiągania swoich celów.

W nowej ofercie Urban Legend znalazły się 3 modele kostiumów na plażę, z falbankami, rękawami w kształcie bufek czy seksowne wycięcia. Gama kolorystyczna bazuje na trzech kolorach: czerni, pomarańczu oraz bordowym.

Produkty dostępne na www.urbanlegendbrand.com

Źródło: Materiały prasowe