cwiczenia

6.Zacznij ćwiczyć

Przypływ energii, poprawa kondycji, spalanie kalorii, poprawa humoru i zastrzyk cudownych endorfin, a do tego wyrzucenie wszystkich negatywnych emocji z siebie.  Czy potrzebujesz jeszcze jakiejś zachęty? Znajdź trening domowy, zacznij biegać lub zapisz się na siłownię a o jesiennej chandrze nawet nie pomyślisz!

7.Odkryj swoją pasję

Gra na instrumencie, pisanie książki a może śpiewanie? Odkrycie swojego talentu lub rozwijanie pasji to cudowny moment samorealizacji i wewnętrznego spełnienia, dzięki którym zapomnisz o jesiennej aurze i poczujesz się wspaniale.

8.Wprowadź do swojego życia więcej kolorów

Szarościom mówimy stanowcze nie! Kolory działają na nasz mózg w pozytywny sposób, dzięki nim czujemy znów dziecięcą radość.  Kup kilka drobnostek do domu w jasnych kolorach, kolorową koszulkę lub pościel, Twój świat nabierze barw a Ty sama poczujesz się lepiej.

9.Rozmawiaj o swoich smutkach i radościach z innymi

Rozmowa z bliską osobą może na prawdę pomóc kiedy czujemy się przygnębieni, pamiętaj, że radością też możesz się podzielić z innymi. Takie relacje między ludźmi powodują, że czujemy się potrzebni. Bądź również otwarta na zwierzenia, inni też mogą potrzebować Ciebie w rozwiązaniu swoich problemów.

10.Zadbaj o urodę

Nie wiesz co zrobić z wolnym, deszczowym wieczorem? Zrób sobie domowe SPA, ciepłą kąpiel,  peeling, maseczkę, zadbaj o włosy, skórę i paznokcie.

11.Pozytywne nuty

Włącz muzykę z pozytywnymi rytmami i radośnie pląsaj, to nastroi Cie do pozytywnego myślenia, pozwoli zapomnieć o zmartwieniach i jesiennej aurze za oknem.