Metoda małych kroczków to klucz do sukcesu, wystarczy pamiętać o paru żelaznych zasadach, a waga zacznie błyskawicznie spadać.

Przekonaj się sama!

Nie popijaj jedzenia

Płyny rozcieńczają soki żołądkowe i co za tym idzie spowalniają proces trawienia.

Postaw na błonnik

Oczyszcza on nasze jelita i odtruwa organizm. Bez niego niema mowy o prawidłowym trawieniu, pęcznieje w żołądku dając uczucie sytości. Błonnik nierozpuszczalny znajduje się w otrębach, brązowym ryżu, pestkach słonecznika, brokułach oraz warzywach liściastych, przyspiesza on przemianę materii i jest pomocny przy zaparciach. Błonnik rozpuszczalny znajdujący się w roślinach strączkowych, kalafiorze, kukurydzy czy marchwi wspiera rozwój dobrych bakterii.

Pamiętaj o wodzie między posiłkami

Wypijaj codziennie co najmniej 2 litry płynów, dzięki temu możesz stracić nawet kilka kilogramów.
Nie jedz późnym wieczorem

Staraj się ostatni posiłek spożywać 2-3 godziny przed snem. Jelita nie lubią pracować w nocy,

Dokładnie żuj każdy kęs

Dzięki temu lepiej strawisz pokarm i unikniesz zaparć. Naukowcy dowodzą, że przeżuwając każdy kęs przez 30 sekund, w ciągu dnia będziemy zjadać mniej przekąsek. Istotną rzeczą jest także to, że im dłużej przeżuwamy pokarm tym szybciej czujemy się syci.

Jedź o stałych porach

To klucz do sukcesu, dzięki temu unikniesz napadu głodu i skoków cukru we krwi. Organizm nie będzie odkładał zapasów, bo będzie wiedział, że dostarczysz pokarm o wyznaczonej porze.

“Motywacja jest tym, co pozwala ci zacząć, nawyk jest tym co pozwala ci wytrwać”