3.Kupony, rabaty, zbieranie naklejek promocyjnych….

W tym przypadku zwróć uwagę na to czy dana rzecz objęta kuponem jest Ci potrzebna, czy wykorzystasz ją w najbliższej przyszłości oraz czy cena z kuponem jest dla Ciebie atrakcyjna. Często zdarza się, że produkty objęte kuponem lub rabatem to rzeczy, które „gorzej schodzą” lub mają nieadekwatną cenę do gramatury lub wydajności. Zastanów się, czy kupon, który dostałaś właśnie na czwartą parę butów opłaca się w ogóle realizować ? W końcu kupowanie z przymusu czterech par butów nie jest oszczędnością, lecz zbędnym wydatkiem! Naklejki promocyjne często są Ci wręczane dopiero w przypadku wydania pewnej sumy pieniędzy, zastanów się czy wartość nagrody otrzymanej w zamian za zebranie wszystkich naklejek jest adekwatna do sumy pieniędzy zostawionej w danym sklepie.

Okazje i promocje to nieodłączny element dzisiejszego marketingu, pamiętaj jednak o zdrowym rozsądku oraz zachowaniu umiaru, jeśli chcesz naprawdę zaoszczędzić a nie wydać więcej.