Marzeniem każdej z nas jest płaski i jędrny brzuch, nie musimy się katować na siłowni ani głodzić aby go uzyskać. Wystarczy 5 kroków, którymi będziemy na co dzień się kierować a już wkrótce fałdki na naszym brzuchu zniką.

  1. Śniadanie

Nie od dziś wiadomo, że jest ono najważniejszym posiłkiem w ciągu całego dnia. Przed przystąpieniem do niego wypij szklankę letniej wody z cytryną. To pobudzi wydzielanie soków trawiennych. Pamiętaj aby każdy kęs posiłku przeżuwać dokładnie i powoli. Śniadanie to zastrzyk energii,którą nasz organizm zużywa podczas snu. Poranny posiłek pozwala także kontrolować czucie głodu w ciągu dnia. Na śniadanie wybieraj niskotłuszczowe produkty mleczne, może to być np. jogurt naturalny bądź jogurt typu greckiego dzięki temu dostarczysz organizmowi sporą dawkę wapnia oraz protein, niezbędnych przy modelowaniu brzucha. Sięgaj także po owoce, które są świetnym źródłem błonnika.

  1. Indeks glikemiczny

Jest to wskaźnik, według którego klasyfikowane są produkty spożywcze zawierające węglowodany np. słodycze, których szybkim skutkiem jest spadek glukozy we krwi, przez co jesteśmy za jakiś czas znowu głodni. Tkanka tłuszczowa w okolicy brzucha gromadzi się gdy spożywamy zbyt dużo produktów o wysokim indeksie glikemicznym. Unikaj białego pieczywa, fast foodów oraz słodzonych napojów.

1 KOMENTARZ

  1. Po bieliznę wyszczuplającą lubię sięgać latem, muszę zacząć zwracać uwagę na indeks glikemiczny dotychczas bardzo lubiłam na śniadanko zjeść świeże białe bułeczki ;/

Comments are closed.